Thursday, June 26, 2014

banyak nak cerita sebenarnya


Dah lama tak mengarang kat sini. Nak kata sibuk takde lah sangat, sibuk yang masih lagi terkawal. Tapi tu lah, nak tulis blog ni pun kena ada dalam mood berblog jugak. Kat lam kepala ni memacam nak tulis sebenarnya tapi takde selera nak menulis tapi kalau bab makan memang berselera sokmo hihi. 





Memperkenalkan haiwan ternakan laki aku. Berekor ekor tapi takpe aku show off yang ni je dulu. Yang ni tahap berbulu yang melampau batas sampai terkatup mata sendiri. Perlu ke aku gunting sikit bulu dia biar kasi clear pemandangan? Ekceli ni bukan laki aku beli pun. Yang tu nanti aku story mory lenkali. 




Pagi tadi punya cerita. Bertingkek tingkek kek. Sebab sekali harung yang bulan july punya. Yelah july kan puasa. Tadi kekawan aku ada tapaukan sikit sorang tapi aku tak ambik pun.Sebab aku rasa macam takde orang nak makan. Nanti membazir pulok. Aku cuma ambik sejenis kek tu je. Kek jagung namanya. Sesuka hati aku je bagi nama kek jagung kihkih. Dah tu kek kaler kuning, lepas tu ditaburnya seladang jagung pulok kat atas. Sejuk sejuk pulok. Sumpah sedap!! Rasa macam makan eskrim jagung + kek jagung. Boleh bayangkan kesedapannya ittewww? 

Cer close up kat kek yang kaler kuning kat atas table pink. Itulah kek nya.





Goodies bag pun adalah jugak. Memacam pesen isi dalam tu. Cekedis pun ada, cekelat pun ada, pemadam pun ada. Bolehlah buat makan sambil-sambil takde keje. 

Okbai!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...