Sunday, November 11, 2012

3 serangkai



Assalamualaikum



Aku Adik Kakak

Ada orang cakap muka adik aku sama dengan muka aku. But, i dont think soooo. Aku rasa muka adik aku sama dengan muka kakak aku yang sorang lagi kot *tiada dalam gambar, takpe coming soon aku publish*

   

Berchim chum masa adanya ASK. Time makan sempat lagi tengok tv kat situh. Kat FB,TL, ramai sangat duk cakap ASK tahun ni tak best. Aku pun rasa camtuh jugak. Macam tengok teater pun ada. Tapi aku suka tengok pakaian fairytale tu semua, santek!


Eh, tetiba jadi 4 serangkai pulak??
Pagi tu aku kan dah kuar Merendek, malam tu keluar pulak. Terasa la jugak sedikit tingtong nya. Makan pun tak seberapa banyak seperti biasa.Kalau nak kira, aku ni hantu chim chum la jugak. Tapi my laki tetap cakap aku makan banyak. okey faingggg 




Air biru setenang air di lautan pasifik. 

Aku tengok air biru terus kennot go maaa. Aku kan very the kampung. Aku mengharapkan air sirap tapi rupanya  yang terhidang adalah air biru dengan oren. My laki dekat 4 gelas jugakla tambah air biru tuh, duk cakap sedap sedap try la. Aku, eiiiii tok say eh.

okbai.









11 comments:

  1. eh eh ada iras lah.... kate adik beradik kan.. memang lah sikit sikit iras.. heeeee

    ReplyDelete
  2. eh2 sama la awak..hehe cam kembar :)

    ReplyDelete
  3. ooo.. aritu kata nk g berchim chum deh. jd jgk akhirnya. cik na jgk tak rajin g. hukhuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bereh.nt kito merendek situ plok deh

      Delete
  4. hantu chim chum sungguh cikji ni, bilo kita nk gi ramai2 skali ni?

    ReplyDelete
  5. Nt kito setting date molek deh.

    ReplyDelete
  6. sedapnye cim cum... dah lama tak pergi makan cim cum... ^^

    ReplyDelete
  7. he3...air biru tu mendamaikan....... kena cuba baru tahu......

    ReplyDelete
  8. ada la iras2 jugak cikji...adk beradikkan...air apa tu kaler biru...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...