Wednesday, November 21, 2012

lama tak nampak

Assalamualaikum

Petang semalam punya cerita. "Besa palo palo buleh makey colek" Ohooii statment laki aku, padahal dia yang makan banyak dari bini T___T. Tapi siyes, dah lama giler aku tak makan colek pakcik ni. Bertahun jugaklah.





Pakcik ni berniaga dari aku sekolah rendah lagi. Sekarang aku dah berkawin pun dia still niaga lagi. Pakai motor tu lagi. Dan yang paling Ummphhh rasa colek dia tetap sedap, likat! Besarnya pergorbanan dia untuk sara family. Berhujan panas. Kita kalau blackout sikit dah hokhek membising. 



Budak kedai makan sebelah kedai aku lagi hover, siap ambik pinggan lagi. Takper takper kalau pakcik ni mai lagi hari ni, aku nak ambik mangkuk terus. *dasarmakan banyak*


.Lets pray for Gaza.


9 comments:

  1. lama juga pakcik tu berniaga

    ReplyDelete
  2. mangkuk pun takut tak cukup, kak is cadang kau bawak besen terus.muahahaha

    ReplyDelete
  3. rasa tetap sama. tu hok best tu. make colek sore deh. :D

    ReplyDelete
  4. amboi siap nk angkat mangkuk no

    ReplyDelete
  5. fuyo... siap ambik pinggan.. mmg puas makan..

    ReplyDelete
  6. aduyaiii...meleleh air liur dengar la cikji..

    ReplyDelete
  7. colek diptg hari....emmmmmm...terliur jab!!!!

    ReplyDelete
  8. colek tu ape? buang mangga mkn ngan kicap ke? huhuh...
    sedap gak tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...