Thursday, November 29, 2012

Beli beg dengan Bvlgarigirl Arianna

Assalamualaikum

Sumpah boringnya aku. Buka blog, buka pesbuk, buka twitter. Ohoiii sangat. Eh, lambatnya anak buah-buahan aku nak balik kampung. Dorang ada terubat la sedikit kerinduaan aku walaupun kekadang dorang boleh buat aku stress la jugak muahahha. Haruslah stress, anak akak aku 5 orang semua jantans uolss

Hari tu aku ada beli beg baru, beg murah je, tak mampu aku nak beli beg mahal ni. Beg paling mahal aku penah beli dalam 3oo lebih macam tu je. Lepas tu pakai berapa kali je pun. Rugu rugi rugi. So, tak nak pisang berbuah 2x maka marilah kita beli beg ala kadar saja.



RM 39 sahaja. Ni 1st time aku beli beg online dan alhamdulillah tak mengecewakan aku. Aku puas hati walaupun colour ijau yang aku nak tu dah takde stock. Lepas aku beli baru ada stock. Agak tergugat jugak iman aku, takpe takpe pakai yang ni dulu, nanti kita beli yang kaler ijau pulak yer *pujuk hati sendiri*



Tang bulat kecik tu comel je, aku suka. Beg ni dah la besar, senang sikit aku nak sumbat segala benda kat dalam. Lebih-lebih lagi bila ada anak, boleh sumbat pampers, botol susu, sapu tangan *eh kuatnya aku verangan* Silap haribulan, laki aku pun aku boleh sumbat dalam tu bawak pergi holiday, muahaha.

Kalau berkenan, terjah la blog Bvgarigirl.

Okbai 


8 comments:

  1. Jap g ida terjah website tu yee.. cantik tau beg pink ni! jelesssssss

    ReplyDelete
  2. eh eh cikji ni mcm tahu je sy tengah dok survey beg online skrng ni, ada yg berkenan tapi from bizz online indon la pulak.huhu wajib terjah ni

    ReplyDelete
  3. murah tapi cantik, memang ok sangat kan..

    ReplyDelete
  4. worth it. murah tp comey. serbuu..

    ReplyDelete
  5. murah tapi tetap comey!!!!

    ReplyDelete
  6. comey nya beg1 kenan jaa tgk... jaa pon pakai hok2 murah2 jugok... sedap sikit boleh gilir beli byok2 hahahaa...

    ReplyDelete
  7. kindly visit my blog de2sister.blogspot.com , banyak peplum n handbag2 with free delivery

    ReplyDelete
  8. Dah tak boleh nampak la gambar begnya. Tuan tanah boleh tolong uplaod balik?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...