Wednesday, November 28, 2012

Terima Kasih


Assalamualaikum

Korang buat apa petang petang ni? makan cekodok? bestnya! Aku macam biasa, celik pejam celik pejam. Sumpah bosan kekadang la, kekadang tak walaupun T_______T. 

Aku nak say thanks to Blogger Ikapukpuk sebab aku terpilih untuk lucky draw yang dia buat haritu. Bertuah jugak aku ni rupanya, ingatkan tak. Heee. Gift tuh sampai on Monday lagi kot, aku pun dah lupa sebab masa tu aku kat Machang, gift tu aku letak alamat Ketereh. So, semalam baru aku bukak. Comel je dia punya calender, aku suka. Satu lagi bookmark, nanti leh letak dalam buku tiga lima.

 Aku kagum dengan blogger yang rajin macam dia, buat lucky draw bagai pastu yang terpilih berpuluh orang plak tu. Rajinnya dia taip alamat berpuluh, tampal setem berpuluh, tampal alamat pun berpuluh. Moga-moga Tuhan gandakan rezeki dia berpuluh puluh jugak :)

Kalau kita gembirakan hati orang, Insyallah Tuhan akan gembirakan hati kita balik. Aku pun teringin jugak nak buat menda camnih tapi tak tahu la bila kerajinan aku datang. Suka jugak eh kenal dengan rakan bloggers ni.



Semalam pergi makan ABC kat Suntwo Restaurant, huuuu tejuk bangat sampai tak habis aku makan. Gagah sungguh aku makan sampai terketar-ketar plak tu. 

Okbai.





8 comments:

  1. aah rajin kan ika.. cikna pn dpt. :)

    nmpk tu muka pucat kesejukan. kikiki..

    ReplyDelete
  2. tahniah.... comel gift tu.......

    ReplyDelete
  3. musim banjir pun nak makan abc..hihi
    kan dah sejutttt

    ReplyDelete
  4. musim2 hujan ni kalau cendol boleh tahan lagi...tapi kalau ABC, kita surrender la. ha ha ha

    ReplyDelete
  5. hiks . most welcome ^^

    thanks utk entry nie :)

    ReplyDelete
  6. wah2... dpt lucky draw.. cikji buat lak nti nk try tuah x bdn nih.. hahhaha

    ReplyDelete
  7. jaa pon dapat ugak dari ika, ci=uma belom sempat post entry lagi... bz kekdahnya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...