Monday, November 26, 2012

Lapang sangat

Assalamualaikum

Tetiba rasa banyak masa terluang la plak sekarang ni. On friday cuti, sabtu cuti, tergolek tidur makan, tapi tak gemuk jugak. Sekarang aku balik Machang, akak aku ada sekali, nak abiskan cuti tahunan katanya. Bila balik kampung terus rasa heaven, walhal balik sokmo. Dah dekat, balik jelah sokmo, yer dok?


Lepas tu tidur lewat, bangun lewat, yeay! Hahaha..My demok tak tidur sini, tidur Ketereh. We ollss dah biasa camni, sorang kat sana, sorang kat sini. Sat lagi lepas tutup kedai ni, dia balik la Ketereh. Aku tak nak balik, aku nak tidur sini. Esok malam baru nak tidur sana sebab esok nak pergi merendek ke Pasar Isnin ngan kakak aku. Huihui.



picture petang tadi *sama tapi tak serupa*


Bila malam je terus tak leh tidur awal, aku pun merajinkan diri mengugel. Antara yang aku gugel

1. Petua cepat hamil
2. Punca tidak hamil
3. Blog best dibaca
    4. Blogger cantik #Eh!
                 5. Blogger hensem *okinitipu!*


Nampak tak, makin lama makin mengarut haha. Ini namanya fikiran makin kusut. Tapi tang nombor 1 dan 2 tu memang memberi aku info.

Aku ni macam mengharap la jugak, awal tahun depan aku peknen. Kalau belum berhasil, nampak gayanya aku laki bini kena bertindak. Bukan apa, risau takut penyakit bertandang je. Kalau dah disahkan sihat tubuh badan, kita berserahlah kerana rezeki tu kan di tangan Tuhan. Tapi usaha jugak penting, terutama sekali tang pemakanan. Yang ni la susah nak kawal tapi yang ni jugaklah punca penyakit. Huuu.

Okbai.



5 comments:

  1. wah bestnya pasar isnin machang
    nasi air, ayam bakar,cendol dengan roti tempayan tu
    sume faveret kak is masa dok mache dulu tu.huhu

    ReplyDelete
  2. no. 1 n 2 tu pn Ana slalu google

    ReplyDelete
  3. takpe dear.. ada rezeki ada la nanti.. jgn stress

    ReplyDelete
  4. wahh jelesnya cikji bersenang lenang kat rumah. huhu..

    sabar dear, rahsia Allah tak siapa tahu.

    ReplyDelete
  5. insyaAllah....ada rezeki nanti.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...