Saturday, November 3, 2012

sweet nyaaaa

Assalamualaikum

selamat bersabtu day semua.
 merendek kah korang? berdating kah korang? bertidur kah korang?

sekarang dah pukul 1.44am tapi mata membulat elok je. sejak bergelar surirumah separuh masa ni, aku rasa tidur aku tersangatla tingtong. kekadang terkurang kekadang terlebih toksah duk cerita la.


sweet ke?




sweetnya time duk tunggu makanan sampai, kucen terus melompat atas riba."ikhlas ker bang belai kucen tu?" ikhlas la.


ok fainggg





sweetnya dekat pukul 1pagi baru keluar supper meggi ketam, padahal laki dah pekena nasi sepinggan. cakap dah kenyang, sampai sana "meggi ketam dua"

ok fainggg


okbai





19 comments:

  1. megi ketam?peh bunyik macam sedap je...heehee;)

    ReplyDelete
  2. haipp,brnok patey dulu pahtu baru blh makey hihih

    ReplyDelete
  3. asa nk try je meggi ketam ni..best je nampak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. @yla: meh la,kt kok lanas je ni

      Delete
  4. meggi ketam ? tak pernah dengar . macam best . :D

    ReplyDelete
  5. Kucing ? jom baca entry kucing aten plak jom . Fakta menarik mgenai kucing :)

    ReplyDelete
  6. First time dengar pasal meggi ketam.

    ReplyDelete
  7. ketam dalam meggi?..ooo rupanya ada ketam dibalik maggi...ish ish..haha

    ReplyDelete
  8. kota bharu ek... kat mana meggi ketam ni.. dengar orang duk sebut ja. makan belum lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni cikji try kat area kok lanas

      Delete
  9. Meggi ketam> Masak meggi letak ketam, gitu? hihii.. Ida pernah makan mee ketam.. meggi ketam tak pernah lagi.. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo cikji xpnh try kg mee ketam tuh.msti sodapp

      Delete
  10. bila ler nak merasa magee ketam nie........ terliur sat!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...