Monday, November 5, 2012

1st time buat cornflakes bermadu

entry yang lepas aku ada cakap tentang nak buat cornflakes kan. Dah berapa hari baru nak buat, nak buat camne aku kan PERAJIN #Ehem.




Hai, nice to meet you :)






Ni kali ke 2 bakar, yang memula banyak sangat letak gula perang sampai nampak hangit la jugak. Yang kedua baru ok sikit.

Ok lah kan. Walaupun aku tak pandai tapi aku rajin mencuba-cuba ni. Okbaiiii

posted from Bloggeroid

25 comments:

  1. wahhh..sedap2.kite selalu buat time raya.biskut ni paling abes cepat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngapp sambil tgk tv kejap je kan

      Delete
  2. takde oven nak buat.. hihiihihi.. *alasan baikkk punyer*

    ReplyDelete
  3. kuih raya sedp ni hihi ;')

    ReplyDelete
  4. raya nanti bolehler buat sendiri.hehe

    ReplyDelete
  5. raya2 mesti remy tlg adik remy buat...... separuh masuk perut dulu sebelum sampai raya...he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha lgpun kejap je ngap masuk mulut nih

      Delete
  6. Replies
    1. hrp2 camtu lah,jgn k.o sudoh.hihi

      Delete
  7. rajinnya cik ji buat biskut... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh lama nk buat tp skg baru try n error

      Delete
  8. macam nak ghayo pulak buat cornflakes madu ni. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ry depavali chic na dio hihi

      Delete
  9. eh..cikji letak gula perang ek ?

    nana just guna madu and butter saje..hehehe :D

    conflaks madu tersangat lah senang nak membuatnyee. nak nak lagi taruk coklat atas nye :P

    ReplyDelete
  10. Aah dear. Dorang ckp nt akn jd kilat n melekit. Nnt nk try versi nana bam bam la plak. Ceklat rice ada tp xbuh.

    ReplyDelete
  11. rajin nya cikji...hihi...

    p/s : jaa memey muda trang tang tang lagi...kikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kerajinan mari gituh la,

      hye adik jaa,ekeke

      Delete
    2. jaa ni junior aku lah..hihihi..

      Delete
    3. Bagus.jejak kasih laluh hihi

      Delete
  12. best gak kan..bukan musim raya mkn biskut cam neh.. lau tiba musim raya xsempat nk mkn..hehhehe

    ReplyDelete
  13. senang je kan.. nak cantik letak ceri dan coklat rice nampak meriah :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...