Wednesday, September 19, 2012

muka macam kuetiow

Assalamualaikum


siapa kat sini penggemar kuetiow macam aku?
aku kalau pergi makan kat mana-mana
memang kuetiow la yang aku order, mee bolehla jarang-jarang
kalau bihun aku suka bihun goreng je, pastu letak sayur banyak-banyak, sedapppp!



muka baru balik kerja dengan jambu RM2 di tangan
banyak sungguh jambu dia, kenyang kejap aku
dah la baru makan kuetiow sup sepinggan huuu



my hero said, rasanya langsung tak berubah
padahal dari jaman sekolah lagi dia makan kat sini
patutla customer tak lari, sedap rupanya.

padahal sehari sebelum tu aku dah makan kat sini, esoknya makan lagi 



berkenan dengan tudung bawal 2 layer yang aku pakai?
jom terjah Suzi Shop untuk pilihan warna yang best-best belaka



malam tu pulak aku tibai charkuetiow pulak
dah lama planning nak makan sini
akak dengan adik aku duk cakap kat sini best
husband aku pun sama
tapi aku lagi suka dekat Angah Charktiow lagi
well, selera memasing kan.


agak-agak kalau makan kuetiow sokmo ada efek tak??
risau jugak aku, aku sokmo makan kuetiow, nak buat macam mana,
 kedai charkuetiow tuh 5 minit je dari kedai aku, 

haritu aku ada baca kat tenet, macam bahaya la jugak
dia cakap kalau ahad kita dah makan, isnin tak boleh, 
kena tunggu selasa baru boleh makan
lebih kurang macam tu lah.

aku dah ingat-ingat lupa, aku cari kat tenet tapi dah tak jumpa la plak
nanti la, kalau jumpa aku link kat sini.

4 comments:

  1. sedapnya char kue tiaw...;)

    ReplyDelete
  2. @kechixx:

    nati kelik kelate bolehla try

    ReplyDelete
  3. boleh geng...saya pn suka kuetiow...

    ReplyDelete
  4. haz pun suka mkn kuew teow! sedapkan~~~ hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...