Saturday, September 8, 2012

Raya bersama anak-anak

Assalamualaikum

senja maghrib camnih baru ada mood nak nulis entry
baru je siap bw n menfollow segmen by Miss Z 

ni story last week punya
tapi biasalah, aku kan selalu wat bizi dengan diri sendiri ngeh ngeh
aritu celebrate merdeka raya dengan my students
suka aku nengok bebudak sambut raya
dorang sangat la terujaaa

lebih-lebih la bila my principal bagi duit taya
terujaaa kuasa dua jadinya

ramai orang cakap, bukan mudah jadi cikgu tadika nih
tapi bagi aku sebenarnya mudah je kerjaya nih
janji dalam diri korang ada sifat sukakan bebudak pastu yang penting S.A.B.A.R
biasalah,nama pun bebudak pastu pepaham la camne pangai dorang

tapi percayalah cakap aku,
bila dorang wat pangai, 5minit je kita akan geram dengan dorang
pastu 5 minit kemudian mesti kita boleh gelak guling guling dengan dorang hihi





diskusi kejap



antara cakes yang parents bagi



biskut raya,uihhh meriah sungguh



simple decoration from us

Insyaallah, next entry aku akan masukkan lagi gambar-gambar students plak, apa yang dorang buat time celebrate merdeka raya. Takleh nak upload sebab aku lupa nak save semua tuh dalam pendrive huhuu.

7 comments:

  1. wahhh~ byknye kek ngn kuih~ O.O

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya :)
    masih terasa kemeriahan nya .
    btway , follow this blog .
    visit me @ appledahyun.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. cikji, byk nyer kek...... lepas nie ramai ler anak2 tu yg rongak....he3.... mkn sugar icing byk2....... tu kan peberet depa.....
    best...tgk makanan pun dah meriah !

    ReplyDelete
  4. cikji memang penyabar...hehee...wah kek mak bapak sponsor sedap je tgk semua....

    ReplyDelete
  5. Wahh, banyaknya kek. Nampak sedap je. huhu

    ReplyDelete
  6. seronoknya jadi cikgu tadika;)

    ReplyDelete
  7. banyoknyo kek.
    boleh habis ko tuh?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...