Monday, September 24, 2012

lagi 10 orang

Assalamualaikum

Segmen BEST ini memang bikin lebam sungguh
mata lebam, tangan lebam kuikui

tapi best ok dapat jumpa kawan kawan baru di alam maya ini

chewahhh..pastu ada juga follower dari segmen ni yang sudi like page niaga aku tu Suzi Shop
so, kalau nak beli tudung bawal 2 layer yang santek-santek
moh like page aku yang kat side bar itu

numbers celcom yang santek tersusun pun ada jugak dijual disitu

okeh, aku nak bagitahu lagi 10 orang nak mencukupkan 100 orang kenalan aku dari segmen BEST ini
masa memula join followers aku ada 374 sahaja
masa entry ini ditulis ada followers seramai 464
so,  464 + 10 = 474 followers *tetiba jadi cikgu maths la plak*

nak sambung membalas jejak korang semua
okbai





3 comments:

  1. boleh ramai kan follower ???:)
    i like .

    ReplyDelete
  2. wah...sampai seratus dapat followwers baru ye,,,tahniah cikji....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...