Thursday, July 5, 2012

Satay Malaysia


belum apa apa dah melentok atas meja makan ngn adik aku
feel ambik gambo tahap perasan comel lah tewww





masa nih aku baru balik keje
pastu angkut sekali adik ngan akak aku keluar makan



Satay Malaysia

ada jugak aku datang sini dulu tapi tak sangatlah
pastu aku pergi arituh menu dah bertambah
satay kambing pun ada pastu satay apa lagi ntah



apsal la cekung sangat muka aku nih
aku pun tak tahu

asal balik kampung mesti ma aku membebel
duk sana tak makan ker, kerja banyak ker,
padahal sejak azali lagi memang aku kurus camnih huhu
sayang jugak ma aku kat aku hihihi




hello bro, termenung jauh nampak


kakak ngan adik aku oder satay ayam + daging



my hero oder nasi paprik
katanya kurengggg, so makan pun tak habislah


aku oder ktiow sup
sup dia sedap tapi bila campur ktiow rasa kurenggg
sah sah la aku tak habis

lastly kitorang laki bini oder lagi satay satu pinggan
ktiow aku, akak aku licinkan.

satay dia memang best,kuah dia pun best.

9 comments:

  1. kat pengkalan chepa kelantan

    ReplyDelete
  2. wahh sedapnya satay
    kak is pun semenjak dua menjak ni rasa nak makan satay baung
    tapi x berkesempatan lagi
    kempunan haku

    ReplyDelete
  3. tgk makanan nmpk sedap dah . ehehe tp rsa kureng msti kecewa sikit.

    ReplyDelete
  4. nmpk mcm krg menarik paprik dia..banyaknye kuah..

    ReplyDelete
  5. @muis ismail:
    makey laluh lonih,nt bilo bln poso duk teringat tulo lamo kae hikhik

    @eyjalukman:ada yg sedap n ada yg xsedap

    @aishah jahirah: dh jd cam sup paprik

    @rafi nilhan: tatau,lupe daaa :)

    ReplyDelete
  6. sedap nyer satay.....
    remy kalau kat luar selalu cari satay perut jer.....
    kalau ayam ngan daging byk kat opis.....
    stay perut memang best !!!! unik...

    ReplyDelete
  7. @Remy Hazza:

    erkk,cikji xleh makan satey perut,rasa mual jadiknya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...