Friday, July 20, 2012

nak masak apa?

Assalamualaikum
Happy Friday Everyone




bahan bahan yang simple saja
ladies fingers, potato,onion and garlic



kasi potong
agak agak nak goreng ker nak sayur air?




jeng





jeng





jeng








aku wat art and craft ngan my students lah
buat print vegetables
lagipun theme for this month vegetables
so,haruslah followwww the theme




biasalah bebudak
ada yang buat comel ada jugak yang buat comot hihi
tapi aku tetap cakap "waaaa so niceeee"
barulah dorang enjoy nak buat art and craft nih



ni lah hasil keje aku
even aku ni kidal tapi aku bukanlah jenis kretip sangat
buat apa yang terlintas di kepala je
janji aku rasa kerja aku tuh kemas dan aku berpuas hati dengan kerja sendiri



2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...