Tuesday, May 3, 2011

sehari di pulau perhentian

ingat tak zaman sekolah dulu cikgu selalu cakap,rezeki jangan ditolak,musuh jangan dicari..eh,apa kaitan pepatah tu dengan entri pulau ni?? selingan sikit supaya sel-sel otak kita selalu berfungsi,nanti duk berkarat kat situ,diri sendiri jugak yang susah.tu pasal mesej asyik duk pending jer kan..jom layan gambar dibawah ~




geng kapak ketika dalam perjalanan
mood: happy + sleepy *dah lama tak bangun kul 6pg*




geng kapak dah sampai kt jeti Kuala Besut




geng kapak dah bersedia nak belayar,jom!




peace no war




geng kapak mandi dengan riang gembira




terima kasih daun keladi, ada peluang nanti kami datang lagi.




snorkling *sian ikan,semua kebulur duk rebut-rebut roti*



  geng kapak la sangat

 *berjam duk berendam,bila naik ke darat,lapar tahap dewa semua
 *time balik semua lena dibuai mimpi
 *abis lenguh badan sebab asyik berenang.sila percaya kami pandai berenang!
 *berlakunya kehitaman,kegelupasan dan keletihan.
                                 



lagi beberapa hari lagi aku nak kawen tp sempat lagi pergi ambik angin.tak mengapa,sambil hilangkan stress yang bakal muncul nanti.so far,persiapan 50%.yang lain masih dalam proses.kekadang rasa berdebar,kekadang rasa macam tak percaya "eh,betul ker aku ni dah nak kawen"kekadang tak rasa apa-apa weii seperti aku dibius cinta,hihi.


tapi itu semua adalah perkara normal bagi bakal pengantin.setiap orang akan merasai semua itu,mungkin cara mereka berbeza.besok nak keluar pergi cari barang-barang untuk hiasan hantaran.separuh dah beli,tinggal separuh jer lagi.saya decided untuk buat hantaran sendiri even diri ini tidaklah kreatif pun.saya merajinkan diri tengok contoh hantaran kat buku,cari kat internet tp tidaklah copy paste.sekadar ambik inspirasi dan cara buat gubahan dengan betul.masa majlis tunang dulu pun saya buat sendiri jugak,saya bukan melakukannya sendirian tapi dibantu my sis.kalau sorang,comfirm saya dah tempah.gua tak berani der buat sorang nanti tak pasal-pasal hiasan hantaran jadi hiasan pulangan,hakhak.





3 comments:

  1. adoi... bestnya gi perhentian... saya tak terpegi2 lagi... air dia cantik kan? heeeeeeeeeeeeeeeeee... jeleslah.... uwaaaaaa

    ReplyDelete
  2. wooiii wat cantik2 lah hntaran tuh.. perlukan bntuan, panggil aku yer..heheheh i looikee uat hntaran .. bert weh ko p p.perhentian.hurmmm bla lah aku dpt p erk..haiishh

    ReplyDelete
  3. @cik bidadari: yer air nya sgtlah jernih.

    @yla aziela: hntran dlm proses,nt mtk prtlgan mu gano,mu jauh nun di sano,best jgk tp sunburn abih.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...