Sunday, May 15, 2011

saya sihat tapi dapat cuti sakit.

sakit apa?

kenapa leh jadi macam tu?

macam pelik je sakit.




sakit apa kejadahnya tapi boleh post entry ni.
saya tak sakit mata tangan,thats why leh post entri,
tapi saya sakit lain.
sampai kene balik kampung,huwaaa T_T


sebenarnya saya dapat mc daripada menghadap laptop.






bakal pengantin haruslah pulang ke kampung tanpa laptop.
ini untuk mengelakkan mata bertukar menjadi MATA PANDA.
nanti bila bersanding takde lah muka macam hantu kak limah.




besok,saya akan memulangkan diri ke kampung.
waaaaa rindunya dengan blogs,
waaaaa rindunya nak bw,
waaaaa rindunya nak men komeng-komeng,



Insyaallah kita akan berjumpa nanti,
even status telah bertukar,
blogs tetap diteruskan.





muka bakal pengantin harus ditutup dengan trademark sebab
my hero xpuas hati ngan gambar pasport dia,hikss






                                                                             

6 comments:

  1. tahniah cik kak!
    hehe..lama xdatang sini
    tengah exam laa... :'(

    ReplyDelete
  2. most welcome kak cik,
    stdy rerajim yeah

    ReplyDelete
  3. wah nak kawin ye cikji..congrats k..:) rigt on time la kita kenal ni...:) semoga bergembira dan bahagia k...:)

    ReplyDelete
  4. @fantastic: tengssss :)

    ReplyDelete
  5. SBB U NAK KAWEN, I TOLONG TEKAN NUFF U K? SMOGA BERBAHAGIA! :)

    ReplyDelete
  6. @cik ferra aww:

    tengss!
    nt jemputlah dtg kenduri :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...