Wednesday, May 8, 2013

Keluar dating lepas demam PRU13 walaupun laki bini berbeza parti.

Assalamualaikum

*Sebenarnya nak post semalam tapi boleh pulak terlelap,ngehngeh*

Camne dengan demam PRU,dah kebah ker belum? Dakwat kekal tak? *sila tengok jari telunjuk memasing dan nilailah sendiri*

Okey, dekat nak ngundi tu mmg aku terus balik umah ma aku. Lagipun adik bradik semua ada kan. Lepas ngundi plak baru tentang mata ngan laki aku. Sebenarnya aku laki bini mempunyai fahaman politik yang berbeza.  Senang cerita kitorang pangkah parti yang berbeza. Aku rasa 2hari sebelum mengundi memang kitorang tak jumpa, aku malas nak bagi nasihat untuk pangkah parti aku sebab bagi aku itu hak memasing,  lantak dialah nak pangkah parti apa-apa pun. Tapi aku ada jugak bertanya,

"BAKPO ABANG PAKOH PARTI TU?"
Dan aku dah agak jawapan yang dia bagi. Sama seperti jawapan ahli-ahli parti tu jugak.

Tapi yang hepinya, kat tempat aku ketiga-tiga dun menang tapi parlimen la pulok KO. Kat tempat laki aku dun kalah, parlimen pun kalah, haha sempat lagi aku perli dia. Terror parti abang, hahaha




Petang semalam kitorang keluar makan. Lama giler tak makan kat kuar. Aku order mee goreng basah tp xhabis pun. Membazir je. Lepas tu aku makan tomyam je, share ngan laki i.

Malam nanti nak keluar makan ikan bakar pulok,haaa matiklah penyakit suka keluar malam2 dah datang. Yelah haritu sebulan lebih terperap sebab laki i tak sihat kan. Sekarang dah sihat sepenuhnya, Alhamdulillah

okbai

1 comment:

  1. hihihi, kitorang laki bini pulak sokong parti yg sama..juz mak mertua aje yg sokong parti laen..hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...