Monday, December 24, 2012

D' Syaz Meggi Ketam PCB


Assalamualaikum

Marilah kita berblog sambil tidur. Ni entry yang tersimpan kat draft. Membuat busy je, mana ada masa nak update blog tapi selalu je bukak blog, baca blog orang tapi malas nak drop comment,boleh?

Sape suka meggi ketam mesti suka baca entry aku nih. Amboiiii asal makan je, suka la ek?


Jagung cincau, biarpun masa tu musim ujan la jugak.


Ini lah meggi ketamnya.

Malam tu aku tak makan pun meggi ketam ni sebab aku dah kenyang. Kakak aku ngan kawan dia yang makan, dorang kata sedap. So, aku orderlah roti bakar. Nak dijadikan cerita, adik aku order tomyam tapi tomyam dia dah habis makan tapi aku punya roti bakar tak sampai lagi. Something wrong sangatkan. 

Ada ker patut aku order dulu tapi boleh plak dia bagi kat orang lain dulu, dahla dedua meja tuh datang lambat tapi dorang dapat dulu. Ohoiii sangat kan, aku pun tengoklah dengan pasrah meja depan ngan meja tepi aku ngap roti bakar.

Bila dorang mai hantar meggi ketam, aku pun cakaplah

"Apsal roti sayo tok dapat lagi? Sayo order dulu, apsal orang lain bulih dulu?"
"Maaf kak, silap anta *dengan muka bersalah*
Well, setiap orang melakukan kesilapan. Aku takde lah sentap sangat pun sebab aku tak lapar pun masa tuh.  Lainlah kalau aku lapar kennn. So, aku just tanya je punggg. Nasib baik jawapan yang dia bagi tu okey.




Masa kitorang duk makan tuh, budak meja depan ni punyalah comellll. Dahtu mak dia comel, macam cina walaupun bapaknya tak berapa nok comel, kihkih. Tapi siyesly budak tu comel, rasa nak cuvit cuvit jewww.

okbai

11 comments:

  1. dapnye...xmerasa lagi meggi ketam

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe2,next time kite g try ek.hihi

      Delete
  2. meggi ketam...meggi ketam.. ahh.. selera nak makan naik balik. meggi ada tp ketamnyer xder. sedap kan

    ReplyDelete
  3. hu3...tak habis2 dgn magee ketam.... mencabar selera remy jer.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. remy try wat sndiri pastu jgn lupa post entry ek. remy kan ala2 master chef gituh,hihi

      Delete
  4. megi ketam...? ohh sedaknyo.. jaa berehi tuuu...

    ReplyDelete
  5. mak aiii terliur , kecur tengok . slrppppp :p'

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...