Tuesday, December 4, 2012

my little girl

Assalamualaikum

Aku sekarang mood tersangatla dalam keadaan tingtong. Aku nak cakap yang aku rindu la kat my werk werk ni. Dua hari lepas aku mimpi dia lagi. Masuk yang ni dah 3x kot aku mimpi dia. Tapi kali ni aku mimpi yamg dia tersangatla demok, muka bulat. Sampai aku pun tak cam dia lagi, bila aku tanya "nama sape?" dia pun cakap "yaya".Ohh my werk werk lah. Tang suara memang takleh tipu sebab comel sangat!!

Nampak gayanya aku kena g melawat tempat kerja dulu. Dapat peluk cium dia terubatlah rindu aku.





Macam mana aku tak geram, punyalah comellll.




"yaya anak sape?"
"anak tecer suzi" 
Ohmaigad rindunya dengan kata-kata tu.


Nak baca entry berkaitan my werk werk ni boleh klik kat labels Little Caliphs :)

6 comments:

  1. besar dah isap puting lagi..

    ReplyDelete
  2. comeynya yaya. memey kena g jumpa yaya dah tu mimpi smpai 3 kali. huhu..

    ReplyDelete
  3. comel je siap isap puting lagi... ^^

    ReplyDelete
  4. comel sangat.......
    siap hisap puting lagi......

    ReplyDelete
  5. remy ajak join segmen....
    http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2012/12/simple-giveaway-pink-orange-shoppe.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...