Friday, November 30, 2012

Bila hilang kepercayaan


Assalamualaikum

Aku suka hari jumaat, boleh duk guling-guling kat umah. Walhal everyday aku berguling. Kekadang naik bosan pun ada. My demok kan busy sekarang ni, dah berabad rasanya aku tak keluar bercinta secara halal.*jika abang baca blog saya,silalah bawa saya keluar cari baju baru sekarang huksss* 

Eh, sadis tak tajuk entry aku? huhaha propa ke lebih tuh padahal kelaut sangat. Semalam aku post entry Sup Ayam. Ingatkan dah ok, malam tu kemain panas la plak. Aku tidur sebelah pun turut terasa wap wap panas tuh. Nasib baiklah aku ni jenis antibodi yang agak perkasa la jugak, orang sebelah demam takpe, orang sebelah batuk takpe, orang sebelah selsema pun takpe. Tapi kalau orang sebelah sakit mati, aiollsss takuit okey.





My demok request nak minum Tongkat Ali. Dia cakap nak balik Ketereh sebab kat sini takde Tongkat Ali.*very the ngada* Kalau kat Ketereh kedai aku kan diapit kedai makan, so asal ikut selera, men oder jelah.Aku pun cakap takpe jap ek saya buat. 

Sekali bila dah siap, dia tak percaya aku buat tongkat Ali.Sedih aiolls okey T____T. Dia ingat aku kacau air teh, deria rasa dah ilang akibat selsema kan. Aku pun gigih pergi dapur tunjuk paket tongkat ali.  Haaa sekarang baru dia percaya, licin dia minum. Maklumlah sebelum ni aku tak pernah pun buat air tongkat ali tuk laki aku, muahaha.


7 comments:

  1. hehee tajuk entry..ingatkan apa le kepercayaan yg hilang tu...hee

    ReplyDelete
  2. bagus kak jie berkhidmat untuk suami hahaha =)

    ReplyDelete
  3. boleh jadi nurse la jaga ore sakit sbb antibodi cikji kuat. huhu.. ada petua dok? ;)

    ReplyDelete
  4. tak kebah lagi deman en suami.......
    tapi takpe..... harap2 tongkat ali membantu.....

    ReplyDelete
  5. siap tunjuk bukti tu..
    kalau paket tongkat ali tu dah masuk tong sampah,
    jenuh bongkar balik..
    hihih

    ReplyDelete
  6. perghh tongkat ali terr.... pasni makin kuat la cik abe1 kikiki...

    p/s : dah klik 2 churp2 kat bawah tu..heee....

    ReplyDelete
  7. nape cute sgt gelas tu?hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...