Thursday, September 11, 2014

Kerja

Minggu depan cuti sekolah. Hari selasa cuti 1Malaysia. Aku rasa dulu aku bertunang tarikh 1Malaysia tu lah. Gila ar, tarikh tunang pun tak ingat. Aku memang camtu. Malas nak ingat + aku jenis tak berapa nak cerdik sikit untuk hafal bab numbers ni. Fail terus haha. Kekadang tarikh kawen pun blur lagi, eh 2011 ker 2012 ek? Nasiblah laki aku pun jenis camtu jugak. Aniversary tetiap tahun pun ujung-ujung je ingatnya. Orang lain tepat pukul 12.00malam terus wish, weolsss tepat 12malam nak masuk tarikh baru dah baru tergedik-gedik nak wish each others. 

Aku tak tahu lah bila dah beranak pinak nanti camne. Agaknya wish wish semua ni dah kelaut semua kot, hahaha. Takpe, yang penting we still love each others, gittewww

Eh, walaupun cuti sekolah pun aku kena kerja jugak. Hajat dihati nak apply cuti tapi bila pikir pikir kensel lah cuti. Kita siapkan kerja yang tak pernah habis tu ye :)

Okbai!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...