Saturday, March 15, 2014

Bila nak rajin ni?


Dalam malas malas tulis itu ini siap jugak kerjanya. Time siap. Time tak siap?
Kita sambung lam mimpi jelah ekekeke. Aku memang sokmo camtu. Kemain hampar segala kerja kertas buku bagai last-last tidur haha. Badan terlalu penat memang camtu lah kan. Nasib baik esoknyo sebelum subuh dah bangun. So sempatlah siapkan yang mana tak siap :)



Hari komis aku memang excited sikit bekerja sebab esoknya cuti kan. Bila cuti barulah aku ada masa lebih nak fokus kat Shaklee, nak setel order, nak buka buku kira-kira bulanan dan yang paling penting sekali barulah ada masa nak merendek haha. Itu point yang utama sebenarnya.

Ditakdirkan masa hari komis hari tuh 1/2 je students aku datang. Masa assembly lagi duk nampak 5 ketul tu je, ingatkan yang lelain tu datang lambat rupanya memang tak datang terus. Aku syak dorang demam secara berjemaah ni sebab ada 2 3 orang tu pun asik tak sihat, batuk-batuk, aku hehari jadik misi duk suap ubat kat dorang. Kekadang jadi doktor duk test tahap kepanasan dahi, kekadang jadi reporter bila parents call.

'camne anak saya hari ni, badan dia panas  tak?'

Fleksibel sungguh, macam-macam boleh jadi.
Tu belum lagi part jadi penyanyi -_-"



Disebabkan 5 ketul cinonet ni je yang ada,
 maka time reading tu boleh lah baca banyak sikit.
So. lepas break tu moh ler kita buat art and craft. Bebudak ni time art and craft kemain sonok. Eh, teacher pun sonok gak hihi.





Paste jangan tak paste. Cut jangan tak cut. Kemain sengeh bila teacher puji

Waaa so niceeee
Very good.
Good girl, good boy.





Taraaa terhasilnya pingupingu houseee yawww. 
Bila buat art and craft ni aku pun terus feeling-feeling duk sekali ngan pingu tu,
iglo, eskimo, salji malji. Hekhek.

oKbai!


WASSAP 019 986 4684
ID 998302 






1 comment:

  1. wowwww.....cantik gileeee....cikji,pingu tu dowg lukis ke ataupon dowg gunting pastu lekat??

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...