Thursday, August 2, 2012

sahur itu berkat


Assalamualaikum

dah nak dekat dekat pertengahan ramadhan
selera sahur aku pun mula la ke laut
tapi kekadang aku paksa jugak mulut aku untuk makan nasi
tenkiu ma mertua sebab selalu gorengkan ayam  time sahur :)

kalau tak makan, ketaq lutut la kot aku ni
camni la jadinya bila jadi orang kurus ni kan
takde lemak lemak nak cover time  kelaparan


time sahur aku pujuk diri aku makan nasi ayam goreng sambil tengok cite drama airmata

Syurgamu Ramadhan

aku rasa tuh cite 2 tahun lepas..kali ni aku tengok lagi
berjurai jurai airmata nengoknya
laki aku sabo jelah tengok bini dia emosional sampai macam tu sekali
dia stat 4.30pagi hingga 5.30pagi

pas makan nasi aku minum segelas susu dutchlady dengan 2@3 biji kurma
so far, time sahur kurma memang tak penah tinggal lagi
sebab kurma itulah yang memberi energy kepada aku.

Selamat berbuka semua
hari ni turn berbuka kat umah nenek my hero
biasalah,bila dah kawen ni kena la adil dan saksama.
tak gitu??





5 comments:

  1. suka minm air dutch lady gak.. hee

    untungla cikji kuruskan.. nak haz sedekahkn lemak sikit x? haha xD

    ReplyDelete
  2. remy tak boleh masuk susu..... nanti kuar balik..... tapi kurma tetap utk bersahur... sumber energy dan kalau boleh remy enjoy sahur..... mkn sahur cam mkn dinner jer..... mood lantak...he3

    ReplyDelete
  3. kalau dya blh mkn sikit je..hihihi

    ReplyDelete
  4. akak pun sama.. gagahkan diri masukkan sesuatu dalam mulut... paling kurang pun.. roti dan kurma

    ReplyDelete
  5. kak is pun makin tak selera
    pagi tadi tak makan satu hapa pung
    air seteguk pun tak minum.huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...