Tuesday, April 26, 2011

menu hari ahad

jom main masak-masak bersama cikji kurus.
no no no..asal baca MENU jer,mesti ingatkan makanan yer ??!!


menu yang dimaksudkan aktiviti harian saya,hihi..sebelum hari ahad tuh dah discuss dengan my hero, nak pergi mana dulu, utara, barat, timur @ selatan??apakan daya kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan. tapi main point adalah untuk test H.I.V.


             
    sebelum bertolak ke hospital,kita brkfast dulu. nanti tak pasal pengsan lak kt sana.

my hero datang lam kul 12 lebih camtu. kami bajet nak pergi klinik daerah saja, malas pergi hospital besar takut nanti lambat kena menunggu. so, konon-konon masa tuh klinik daerah tutup sebab waktu lunch. saya pun cakap "dear,jom g Kbmall beli saya nya beg hantaran". dia pun "jom, nak g cari cd fishing PS2"


try yang ni dulu.


tamaknya! bukan tamak tapi memilih antara yang memuaskan hati.
kalau tak puas hati, diri sendiri jugak yang makan hati.


lepas tu terus pergi cari fishing cd.



sebab tak tahan tengok kekiutan hamster ni,kami beli sepasang+tempat tinggal. tawar punya tawar = RM 40

*ramai juga orang lelaki suka kucing*
hari tu,ramai jugak lelaki bertanyakan pasal kucing untuk dibeli dan salah duanya pakcik dua orang kat belakang saya tuh. leka betul duk snap pic kucing.

dalam pukul 2 macam tuh pergi hospital besar, tak jadi untuk ke klinik daerah sebab jem = takut nnti klinik tutup. terus ke kaunter khas untuk HIV.

saya: kak, nk test hiv pengantin
kaunter: masa ni xde, pagi jer
saya: pagi tu pukul berapa?
kaunter: pukul 8pg dah kena ada kt sini.
saya: 0oo0oo

*ujian darah haruslah dilakukan pada waktu pagi kerana pada waktu itu darah kita berada dalam keadaan stabil dan secara tidak langsung akan mempercepatkan proses ujian*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...