Friday, April 22, 2011

Wedding Preparation.



sumber: Datin google














Apakah ia?
Takutkah saya? ohhh! sudah semestinya..huwaaa
Sakitkah saya? ohhh! sudah semestinya..kene cucuk wei
Beranikah saya? ohhh! xberani tp terpaksa
menangiskah saya? ohhh! tidak kerna saya kuat semangat*sdpkan ati sndiri*

saya yakin xsakit kot sebab dia macam tik sekejap jer kt hujung jari dan darah yang digunakan hanyalah setitik, maybe akan rasa pedih jer kot. apa-apa pun kita tengok jelah ahad nanti macam mana..doakan yang terbaik untuk kami.



tapi kalau guna jarum camni confirm nanges mak nyah oii

5 comments:

  1. saya suker jarum,,

    betolll, tak tipu =)

    ReplyDelete
  2. tak sakit pon tuh,. btw sabena follow balik,.
    salam pekenalan,.

    ReplyDelete
  3. cik cempaka:
    suka jarum?? wahh wanita perkasa ni

    sabenazakey:
    hrp2 xsakit,ssh kalu penyakit keturunan jenis penakut ni..salam kenal jugak.

    ReplyDelete
  4. ktia tak suka jarum... adeihhh

    ReplyDelete
  5. cik bidadari:
    sama la kita,lau brni jarum msti skg dh jd dokter *haha bajet perasan*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...