Sunday, June 2, 2013

Kawan kita kawen


Assalamualaikum

Jumaat lepas aku attend wedding kawan aku.


Kitorang bertiga ni 1 class masa F6 dulu. Kitorang dah janji nak datang sekali. Kawan-kawan yang lain tak jumpa la plak sebab kitorang duk sekejap je sebab memasing banyak khoje khoonn. 


Pengantin lelaki la kawan kitorang. Dalam class, aku rasa dia adalah antara lelaki yang ke-2 terawal kawin. Biasalah, lelaki kan memang jenis kawen lambat. Kalau yang pempuan dalam class aku toksah cite lah, majoriti dah kawen n ada yang  beranak pinak dah pun. hikhik, jodoh sampai awal katakan.





Lepas makan gulai terus pergi jenguk anak sedara aku, sebab rumah dekat k'ipar aku dekat jer ngan majlis kawen tu. Geram sungguh aku ngan si hakim nih. Gelak memanjang grrrrr. 


Next week nak g kidnap dia pulok. Ibunya kerja kat Penang, so dia duk ngan nenek dia lah. Abang aku memang everyday la g jenguk anak dia. Lepas tu, kalau akak aku cuti memang kitorang pergi kidnap si hakim ni. Bermalam kat umah kitorang,hihik.


okbai.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...