Wednesday, July 31, 2013

kalau dah suko

Assalamualaikum

Lately ni teringin nak makan buah je. sebab dah jemu tengok makanan kat bazar. Semalam aku beli buah mata kucen ni sekilo Rm6, harini beli lagi hihi. Tapi yang hari ni tak semanis yang semalam lah.



Yang semalam sekali hadap je aku laki bini. Tu pun duk berebut lagi sebab laki aku makan banyak,hukhuk. Mertua aku memang tak makan.


Balik Machang haritu sempat lah buat caramel nih. Laki aku dah berkali duk sindir aku hewhew. Aku kalau duk umah mertua memang malas nak buat-buat dessert ni semua. Lagipun bahan tak cukup *alasan*

Okey,bagi sesape yang tingin nak beraya bersama pejal tahir, boleh klik sini mencuba nasib. Curlasss uolls raya ngan retis gitewww. Aku jugek yang kempunan,hukhuk.

okbai


3 comments:

  1. suka mata kucin :) tapi mak tak bg makan selalu..

    ReplyDelete
  2. rm1/pc strip test upt pregnancy dan rm1.20 /pc opk kesuburan
    email; lovidoobidoo@gmail.com
    blogshop; http://tester-kesuburan-pregnancy-murah.blogspot.com/
    sms:puan nor 0122723104

    ReplyDelete
  3. rm1/pc strip test upt pregnancy dan rm1.20 /pc opk kesuburan
    email; lovidoobidoo@gmail.com
    blogshop; http://tester-kesuburan-pregnancy-murah.blogspot.com/
    sms:puan nor 0122723104

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...