Tuesday, July 2, 2013

Ramadhan ya Ramadhan


Assalamualaikum
Lagi beberapa hari je lagi nak puasa weh. Aura bazar ramadhan dan terbayang dah. Astagfirullah al azim, orang lain merasai aura terawikh, aura lailatuqadar lah cikji oii. Insyaallah, azam tahun ni nak perbanyakkan terawikh berbanding tahun lepas.
Tahun lepas toksah duk cerita la, terawikh boleh bilang ngan jari je kot  T________T

Untuk tahun ni, kita buka buku baru yer kengkawan semua.



Anak buah aku si Nayli, hoihh mentang-menang nak dapat adik, semakin melasak dia sekarang. Dah tak boleh nak gomol macam dulu dah. Asik nak larikkkk je. Masa nak balik, aku suruh dia kiss aku

CIKJI: Nayli, kiss cikji dulu

NAYLI: Muahhhhhh Muahhh

Pakej siap ngan bunyi lagi, hahaha.


okbai.

4 comments:

  1. selamat menghadapi ramadhan..

    ReplyDelete
  2. Selamat Menyambut Ramdhan Cikji..;p

    ReplyDelete
  3. tinggal bape hari lagi ramadhan kan cik ji...yeahhh sesame kite perbanyakkan amalan...In Shaa Allah ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...