Friday, January 17, 2014

Entry sensitip di pagi jumaat


Salam jumaat semua.




Aku ni sebenarnya bukannya jenis sensitip sangat kalau orang bercakap pasal anak ke, tanya pasal anak ke, jenis telan je. Malas nak pikir sangat. Tapi kekadang ada juga hati tercuit, terusik sikit. Walhal takde orang tanya pun tapi sebab duk online pesbuk. 

Yang sorang tu kawan aku bunting pelamin
Yang sorang lagi kawen tahun lepas, wife dia peknen, walhal dia PJJ.
 Laut memisahkan mereka.

Tapi aku still wish kat dorang, Alhamdulillah rezeki :)

Aku pun tumpang gembira jugak walaupun hati macam terusik sikit,sikit je huhu. 
Tapi aku tetap percaya yang rezeki Allah itu luas.
Ada hikmah disebalik semua tu.
Malas nak fikir apa-apa dah yang penting kita dah berusaha setakat yang mampu.

*Kat atas tu anak sedara aku, tetiba masuk bilik aku lepas tu tengok je gambar kawen aku, amboiii hakim, umur baru cukup setahun jagung dah gedik nak kawen ekkk?*

okbai!

6 comments:

  1. nna paham perasaan cikji. IAllah. Allah tahu yg mana terbaik. yg penting kita dah berusaha. yg lain2 tu serah semua kat DIA

    ReplyDelete
  2. takpe lah cik ji...cik pon mula2 sedey jugak..tapi bila ramai kengkawan yang bagi nasihat kat cik...cik dah semakin redha...Allah nak ajar kite erti sabar...yae tak...semoga ade hikmah yg tersembunyi..

    ReplyDelete
  3. kita buat rilek jer cikji.. :) semua tu kuasa DIA.. kena rajin mintak jer.. :)

    ReplyDelete
  4. Sama-sama la kita tabah k.. Keje kita usaha dan doa,.. Rezeki tu datang dari Allah,.. Kuatkan dan tabahkan hati,..percaya ada hikmah di sebalik semua yg berlaku..

    ReplyDelete
  5. sabarr cikji..Tuhan sedang menguji...InsyaALLAH rezeki tu ada, cuma cepat atau lambat je...semua yang berlaku mesti ada hikmah..nory pon 2 tahun menunggu, baru ade rezeki ..

    ReplyDelete
  6. lama x jenguk blog kak.. ore pn sama kak.. sensitip tu tetap ada.. walaupun dah buat2 rilek.. hmmm

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...