Saturday, February 8, 2014

Keluar


Assalamualaikum

Kompen sensorang duk hadap nustan nih. Maklum lah Shah Rukh Khan kan. Aku cite ni kureng, just layan lagu je. Suam suam kuku orang cakap hihi.

Tengahari tadi keluar kejap. Hajat di hati nak ambik stock Shaklee. So, memula tu kita layan dulu Nasi Abe Mie. Sesape duk Kelate kompen tahu. Tapi yang ni bukan kat Bank Islam tu tapi kat branch dia yang baru, kat selekoh tu.

Rasa dia sama je, tapi kat situ orang tak berapa ramai, maybe susah parking lah kot. 

Nasi setinggi gununggg
Ayam sebesar lautanggg

Metafora giler ayat aku haha.




   



Lepas makan terus gi Shaklee. Sekali tutup ler. Huwaaa kesian kat kastemer aku, dorangnya dah mengelupur tak sabar nak consume Shaklee. Nasib baik my sifu sudu garfu Emi simpan stock menggunung. So, malam ni gi ambik stock ngan dia jelah :)

Siyeslah, aku rasa enjoy bisnes Shaklee ni. Sebabnya bila kastemer bagi feedback positif. Rasa 1 kepuasan dalam diri aku. Tak sama macam aku bisnes tudung bawal dulu. Dulu pun hepi jgk bila kastemer cakap kain best, senang bentuk tapi Shaklee ni lagi best ekekeke. 


Satu lagi sebab tak perlu keluarkan modal besar macam bisnes lain, just RM 65 untuk seumur hidup. Orang order baru gi ambik stock. Dalam 15hb merasalah dapat bonus. Biasalah, memula 2 angka, kalau rajin 3 angka kalau rajin lagi haaa korang kira sendirilah berapa angka. Berangka angka uolsss.

Kalau berminat nak usha-usha dulu boleh je wassap aku.
Insyaallah aku akan guide.
Jangan malu jangan segan okey :)

jom baca experiance aku ngan Shaklee





6 comments:

  1. Rasa nak nego etek lah.hehehe

    ReplyDelete
  2. Rasa nak nego etek lah.hehehe

    ReplyDelete
  3. sedapnya. huhu hana sebenarnya nak try jugak shaklee utk kulit. elok tak? huhu

    ReplyDelete
  4. cik pon nak merasa jugak shaklee ne..ade kawan cik promot jugak..tapiiiii tah bile lah somi sponser cik ne..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..rezeki ..
    mudahan sukses ye.. lya pon mkn vit C shaklee.. beli on9 dgn sape ntah aritu.. so far, sgt2 bpuas hati.. klo tgk harga cam mahal.. tp, sebotol tu leh tahan 6bulan.. beli sebotol vit c tu, lya share lak dgn ofismate separuh sorang.. jd tahan la 3bulan.. lps ni nak ambik lg vit C, tgu habis je.. cik jie jual brape harga vit C?

    ReplyDelete
  6. ida pun shaklee users. shaklee mmg terbaik ah! hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...