Friday, September 5, 2014

hari jumaat


Hari jumaat means hari tergolek-golek lepas setel segala kerja rumah. Tadi aku sempat tergolek jap je, tak berapa nak lena sangat pejam mata petang-petang ni. MIL ngan demok aku dah lama duk kroih kroih.

Elok je 3 beranak berbaris depan telebisen, telebisen tengok weollsss.
Aku pun bangun, makan nasi. Agak lewat sikit makan harini,
maklumlah tadi dah bedal mee goreng 2pinggan.
Huhu




Ni pic minggu lepas punya. Balik mache, aku pergi ngap mee kari. Yumssss masih terasa kelazatannya. Tapi haritu tukar selera, tak ambik mee tapi kuetiow kecik. Dapnyaaa weh!



Datang sini mesti oder pakej air kopi terus. Haritu ada jer snap pic semangkuk kuetiow kari tu tapi tak save ker apa. T__T.

Takpe next time snap bebanyak lepas tu abadikan kesedapan tu kat lam blog.





As rikues, mee goreng. Asalnya aku rikues teh tarik ngan roti canai kosong tapi tak dapek lah. Opkos tido tu lagi penting bagi diaaaa. Takpe besok kita rikues lagi. Sambil-sambil hantar MIL gi kerja pagi esok kita singgah cari  teh tarik ngan roti canai kosong. 

Sejak pindah rumah baru ni tak penah lagi kuar bekpes kat luar. Wiken je dapat kuar bekpes. Kalau hari bekerja memang tak dapek lah. Nanti kang tercekik nak kejar masa. Kita tengok besok dapek ker tidok. Kalau tak dapek, boikot tak nak masak mee goreng selama sebulan! Huahuhaua.

Okbai!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...