Friday, January 16, 2015

Tahun baru Umur baru.

Bagi aku kalau dah masuk tahun baru, umur pun bertambahlah 1 angka krikk krikkk. Bila dah sedar diri ni makin tua, secara tak langsung akan ada target yang harus dicapai. Tutup buku lama, buka buku baru sebab umur baru, gitewww.

Dah masuk tahun ke 5 aku berblogging. Tanpa aku sedar sebenarnya tu. Apa yang aku merepek selama bertahun-tahun tu aku pun tak tahu  -_-"

Bila dah masuk umur 28 ni, ada perkara yang aku kena kurangkan, ada perkara yang aku mesti tambah. Ikut kewajaran yang selaras dengan umur. Kita mula yang positif dulu ye.

+  Bangun awal pagi
+  Ikhlas dalam segala hal


- Kurangkan pekena teh susu (angin weh)
- Kurangkan bercakap tapi banyakkan menulis.

Mampukah aku?
Lebih-lebih lagi tang kurangkan bercakap.
Kahkhak.

Okbai!




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...