Friday, June 22, 2012

erti so'oh @ sekok

jare-jare haruslah tulis blog kok kelate
kato kelate sejati makan ule cicoh budu poyok

fine fine fine
kompem kwn bloggers sebelah luar tak paham

ni cite last week.
baru balik ngajar tuisyen *ganti kawan dlm mood cuti*
pagi tuh tak sempat makan
so abis je clas mula lah kelafaran.


menu pertama : nasi kukus



menu kedua: Cendol Pulut Tapai (CPT)

tapi tak nak tapai sebab rs pelik je bila mkn letak lam ais camtuh
lau makan saja tekak mak okeh je


"kuat sungguh bini aku makey tapi tok gemukgemuk jugok"


releks bro,time ada selera ni lah kena makan.hehe



okey ni lah muka orang so'oh @ sekok
yang bermaksud muka kekenyangan.

jangan lupa baca doa sebelum ngan selepas makan
lau tak, makan ngan syaiton la jawabnya.


5 comments:

  1. Hehehehe jare2 updata blog kok kelate pun bulihhh heheheh

    ReplyDelete
  2. ..festime dgr so'oh tu..kalu sekok tu cm sengkak...tu biasa lah..

    ReplyDelete
  3. muka kenyang camtu ye...... kalau muka lapar camner pulak ???? he3

    ReplyDelete
  4. jangan cikji ternganga nanti xphm saya...hehee perak panggil seeh,utara panggil sengkak perut.sooh selalu guna gak sbb terpengaruh dengan kakak yg blaja kat ganu...;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...