Monday, June 18, 2012

nikah kawen part II

syok sungguh skol holiday 2weeks arituh ke situ ke sini maka tiba lah hari ahad maka bekerja lah guru2 semua yer


cerita kenduri kendara lagi

ni my fren wedd
kawan 1 skolah dulu
masa zaman skolah dulu,kira dia antara kawan baik aku
sekarang pun baik jgk tp jarang2 bertemu mata lah
sekadar bertemu muka (pesbukkk lah)

umah dia dekat jugak ngan kg aku
kitorang macam bau bau bacang gituh.
so,balik je keje harituh terus bedesupppp balik mache
sampai sana dalam 6lbh ckit

suka yer bila jumpa kawan lama
pastu automatik tingat kenangan jaman dulu
kalau ikutkan sehari pun xckup masa nak bercerita ngn dorang


nway selamat pengantin baru Fiza & husband.



ni plak wedd my kazen
sebaya dengan aku
tapi dia buat majlis kat umah atok sebelah abah dia
so,kitorang datang makan jelah hihi.

masa aku kawen dulu dia antara orang kuat aku jgklah
time akad nikah dia duk sebelah aku
konon ambik berkat lah tuh, skg kawen jgk dia
memang betul-betul berkat lah.



haaa ni pun  kazen aku jgk
dia pun sebaya jugak.

dia buat majlis kat umah atok cikji
sempat jugaklah aku buat-buat sibuk kat situh
potong tembikai, tolong cucuk udang kat satey lidi
untuk nasi pengantin.
tolong ala kadar sudahlah.yang lelain serahkan pada yang pakar




ngan anak sepupu aku
aisy farhan namanya
asal aku bergmbr ngn dia je menguap
hobi kita sama la ek? hehe


ni plak ngn anak sdra aku
sebelah tuh bukan mak dia tapi akak ku
namanya nayli bulat bambam


selamat berkawen
dan
selamat melayari alam rumahtangga
yang penuh cabaran.
yang penting SABAR :)

4 comments:

  1. wah, sekarang nih memang musim org kawen kan..hehe

    ReplyDelete
  2. comel si aisy tu.. geram tengok

    ReplyDelete
  3. jalan2 makan kenduri la ari2..;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...