Sunday, December 9, 2012

GA menanti anda, hadiah lumayannnnn

Assalamualaikum

 Insyallah aku akan buat GA untuk mempromosi business online yang suam suam kuku iteewww. Dulu beroperasi guna personal acc saje, tapi sekarang aku create page untuk proses pembelian yang lebih selesa dan juga lebih meluas, Insyaallah.

Ada juga rakan blogger yang dah sudi untuk jadi sponser, katanya nak sponser contact lense dan jugak topup. hihi tenkiu! Antara hadiah yang duk berligar ligar dalam fikiran aku ni adalah jeng jeng jeng jeng .... 

1. Kalau dah jual tudung, mestilah tudung hadiah yang paling utama,

2.  Lepas tu aku nak bodek laki aku suh sponser simpack Celcom, tapi yang special numbers punya yer, bukan nombor-nombor biasa yer. Maksudnya angka kat belakang tuh, 4545, 3443, haaaa lebih kurang macam tu lah.

 3. Dan juga baju daripada Celcom, Maxis, Digi dan jugak Happy. Nanti aku nak godek godek lemari tengok berapa helai baju yang masih berbalut plastik. 

Mungkin dalam 3 orang saja pemenang utama. Tapi nanti aku diskus dengan blogger yang sudi jadi sponser itu. Maybe pemenang untuk hadiah saguhati lagi ramai dari tu ker. Dan korang tak payah risau la, takdenya aku nak buat syarat-syarat yang susah. Click nuff la, churpchurp la. No no no no. Sebab aku sendiri pun jenis tak suka join something yang complicated macam tu. Rimasssss..Just follow, like page and create entry jelah. Betul tak? Tagged tagged pun takde. Dont worry.

# Aku nak tanya pendapat korang, biasalah GA ni para bloggers buat dalam tempoh berapa lama? Seminggu ke, 2 minggu ke? Ker ada yang sampai sebulan?? Tenkiu kerana sudi membantu.

okbai





7 comments:

  1. hihi. cepatnya dia buat entry ni. sungguh x ku sangka. dan x ku duga...muahahaa.... tp pendapat jaa buat sebulan aje dah cukup. bukan apa takut pening lalat lak nanti..hihi.

    ReplyDelete
  2. GA sonang bole la joingg..hehe

    ReplyDelete
  3. kalau jenis sng cepat aje nanti mengjoinkan diri :)

    ReplyDelete
  4. paling kurang sebulan.. dan org akan ramai join kalo syrt dye x bnyk . cnth nya kne follow nie la tu la.. org jd myampah kalo kne syrt bnyk2. tu hnya lah pendpt..

    ReplyDelete
  5. wahh rajinnya buat GA. cikna pun tak reti pasal ni. rasanya dpt agak sape sponsor contact lense tu. huhuhu..

    ReplyDelete
  6. insyaalah cikji nanti saya join...:)dah usha syarat td,hee takde tag org...lega...

    ReplyDelete
  7. gud luck cikji.....
    akan remy suopport GA kenkawan.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...