Wednesday, September 4, 2013

Blogger pebret ai dah selamat bekawen.


Assalamualaikum

Salam merdeka semua, rasanya belum terlambat nak ucap salam kemerdekaan. ekekeke. Aku nak ucapkan selamat pengantin baru kat sepet88. Bestkan sepet jadi pengantin baru? Haha. Tapi jadik pengantin lama lagi best, best kuasa dua, hikhik.

Okey, sebenarnya aku start baca blog dia sebelum aku aktif berblog lagi, perghhh dah bertahun rupanyaa, start dari 2011. Sign in sign out, sign in lepas tu tak out out dah. Seingat aku, blog dia merupakan antara blog yang terawal aku follow, blog dia dengan blog nurulain8888. Apekes kat belakang asik nombor 8 jer yang jadi blog memula aku follow?? 

Aku ingat lagi header lame dia ada terpampang mata dia yang sepet tu,kihkih. Lepas tu ada pic yang dia bersanding dan hati keciku berbisik 'untung dia mudamuda dah kawen'. Lor jadi model pengantin rupanya masa tu.hikhik. Dari dia bergelar pekerja sampai skrg dah jadi bisneswomen berjaya. Alhamdulillah. 




Sebelum dia kawen tu sempat jugak ber insta, hamboi kemain berinai,sebatu dah nampak merahnya makngah, meriah!. Tapi dia relax je, macam tak nebes, aku dulu malam sebelum akad nikah tido tak lena. Bangun esoknya okey lagi, duk mekap okey lagi. Bila laki aku berjabat tangan dengan tok kadi, aku start nebes, apekes? Macam aku pulok yang  kena cakap 'aku terima nikahnya..' dengan tokkadi haha, over!

Btw, selamat pegantin baru Sepet. Moga bahagia till jannah. Selamat megharungi alam rumahtangga yang kalerful :)

okbai.



1 comment:

  1. tu la pun,sampai ke sudah tak nerves. Geram betul tauuu... Pape pun. TQ. Muah! Hihi!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...