Saturday, September 7, 2013

Kegilaan yang membawa hasil


Assalamualaikum

Fuhhh sekarang ni aku memang duk clearkan kotak-kotak lemari dengan jual preluv. Ni gara-gara berjangkit ngan kawan aku TECER IS. Nasib baik berjangkit dengan penyakit yang membawa hasik,kihkih. Orang lain dah lama clear lemari ngan cara nih tapi aku baru jumpa group tuh,huhu.

Baru join  group tu dalam sebulan. Alhamdulillah dah banyak barang yang terjual, yang paling banyak seluar levis original punya, dalam 5helai. Itu akak ngan adik aku punya. Aku banyak jual baju-baju, fuhh pasni gobok-gobok yang kosong tu boleh ganti letak baju baru pulok ^___^. Dan yang paling best bila ada repeat customer. Pastu siap ada yang rikues lagi, 'akak kalau ada lagi baju kurung size 34 gtau saya ek'

Okey,baiklah dik :)

Nanti aku akan up entry link group yang aku join yer.
Kat bawah ni ada a few items untuk di letgo. Byk lagi sebenarnya tapi untuk hari ni aku upload ni je ek.




1pcs rm20 skli poslaju. 
rembat 3pcs rm45 skli poslaju SM.
free size.
material: cotton kecuali yg C jenis kain licin.
condition: 9/10. yg coklat xpenah pakai. yg lain pakai dlm 3x shja.


brand: PEACE
material chiffon tp beralas.

pakai dlm 3x 

beli dalam rm100.

labuh baju 38"
bahu 14"
ukur lilit pinggang 26"
labuh kain 38.5"

condition 9.5/10.
nak letgo rm50 free poslaju SM



A. material: cotton jenis stracth
size: S-M
labuh: 44 inci

condition: 10/10 sbb xpernah pakai

price letgo: Rm25 skli poslaju

B. material lycra.
size: S-M
condition: 9/10. pakai dlm 3x
labuh: 48inci
price letgo: Rm20 skali poslaju SM

rembat 2pcs ni dapat RM35 skli poslaju SM



A. brand SOFIA
B. brand DIESEL EXCHANGE

C. takde brand

D. brand VOICE JEANS
MATERIAL: semua material cotton kecuali yg C jenis kain berbulu dan panas. Yg C bahagian blkg jenis design berlubang bwh pd leher.
SIZE: semuanya bersaiz S
CONDITION: 8/10
PRICE: nak letgo 4pcs ni RM30 sekali poslaju SM


okey kalau ada yg berminat boleh wassap or sms aku yer 019 986 4684

1 comment:

  1. Size kecik tak ngam kat cik yang beso ne..ahahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...