Thursday, April 4, 2013

Cerita cuti sekolah haritu


Assalamualaikum

Alhamdulillah, setelah berkampung 4hari kat sepital, laki aku dah boleh balik yuhuuu.
semalam dah boleh tidur lena kat umah sendiri. Takpe, pasal sakitlah, naik ambulance lah, operate lah, semua tuh aku cite lain kali yer.

Aku memang ketinggalan, cuti sekolah dah lama habis, aku baru nak update pasal cerita cuti sekolah haritu. 



Katanya tema biru lautannnn pasifik. Aku hentam je pakai baju yang dah ada. Memula tu memang plan nak beli baju baru, lepas tu fikir2 macam mebazir la plak. Hihi
Pakai je yang mana ada, Laki aku laki ler, pakai baju kedai je, curlasss uolsss. Sabar jelah ken. Dah la lari tema, putih hahaha.

Ni lah pengantinnya. Yang kawin tu pak sedara kepada laki aku. Bertemu jodoh dengan orang Kampung Laut Tumpat. 

Lepas tu terus terbayang  serunding daging, sedap wehhh makan dengan nasi. Masa majlis hantar menantu tuh, pihak perempuan bawak serunding daging, esok malamnya aku laki bini try makan ngan nasi, sedap rupanya. Sebelum ni aku xpernah makan ngan nasi, selalu makan karipap kecik tuh kan.



Ni plak majlis kawin sepupu aku. Ya Allah serius aku suka giler ngan pelamin dia.
Cantik!



Muda lagi rasanya sepupu aku ni. Takpe, kawin muda bagus untuk kesihatan, ngeh ngeh ngeh.
Mak dia kalau datang umah aku sokmo duk kato muka aku mirip anak dia,hihi. Tang mana sama aku pun tak tahu, kalau tang kurus tu memang sama lah.

Katanya mak dia, sama-sama jie. Maksudnya anak dia pun nama ji jugak, aku pun ji, haaa gitulah.

okbai.

3 comments:

  1. ohsome! sangat lah baju kaler pink tue hihihiih ;)

    ReplyDelete
  2. en.suami cikji sakit? masuk spital? maaf la jaa xtau apa2 citer byk hari x bw blog kengkawan sorrryyy dear!

    ReplyDelete
  3. semoga encik suami sihat sokmo ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...