Thursday, April 18, 2013

Morning Keek keekers ker?


Assalamualaikum

Hoihh gini lah arus pemodenan ni.
Lepas ni tatau la apa plak yang keluar

Aku install jugak, suka benda ni hihi
Time boring-boring boleh layan
Lepas ti kikikiki sesorang kalau ada tengok yg funny2




Tapi laki aku lagi over, dia kan spesis tido lewat,
lepas habis bola,naik pukul 3pagi lah kot

Lepas tu aku terdengar bising2, rupanya duk layan keek sebelah aku!
keek retis-retis le, chaca maembong la, yana shamsudin la
yang tak leh blah, esoknya boleh continue lg

"Yang2,smlm abg tgk keek yana samsuddin tapi xdae habis, tolong cari"

dah tu,dio bukannya reti search pun,main klik je yang keluar kat atas tuh kan
lepas tu sibuk suh aku record keek dia la pulokkk,time makan ayam pun nak tayang,
aku buat tp aku saved,hahaha. Nanti lah, bila rasa nak mengedik aku publish haha

Eh,sabo jelah kan - -"





nampaknya aku lg obses dengan bloggers berbanding retis


Yang paling best,layan keek kak filla, dak ani tuh, hamboiii grrr geram sungguh aku
comel tahap pitam okeh!.

okbai

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...