Sunday, May 25, 2014

Bersukan ke kite?


Ni semalam punya event.
Kul 5.30 lagi dah bangun. Malam tu tak berapa nak lena lah pulok.
Nebes lah jugok takut tak tersedar ker apa kan.




Aku rasa mata aku still bengkak tak cukup tido tapi
 nasib baik terlindung disebalik spek.
Masa tu baru pukul  7pagi tapi dah nampak cerah kan :)



We are from Octopus group !!

La Viva Octopus!
Gitteww tapi constume lupa nak pakai sebab semua dah angkut hari jumaat, 
so hari sabtu kita melenggang saje.

Masa sport day tu takde nak snap sana sini, takde nya nak pegang tepon.
Maka terpaksalah bersabar menunggu pic dari photographer.
Harap-harap semua pic okey. Aminnn

Event start around 9am lah kot, aku pun tak sure sangat.
Agak penat, boleh tahan lelahnya. Huhu


Dalam 11lebih gitu dah setel semua, fuh lega!
Masa ni dah setel semua, masa ni lah baru boleh posing sakan.
Tapi takde nya nak posing, penat weii.




Lepas tu our big boss belanja Nasi Ulam Cikgu kat Pengkalan Chepa.
Kemain sensorang makan, agar kebulur lah jugok kihkih.
Laparrr tapi aku tak mampu nak bernasi tambah sebab minum air banyak giler kot.
Air bandung, memang bertambahlah kebuncitan T__T



Okey makan jangan tak makan.
Tambah jangan tak tambah :)




1/2 dari kami.
1/2 lagi tak sempat nak masuk korum.

Nanti dapat pic dari OP barulah aku up entry lain pulok ye.
Ni entry penuh ngan pic teachers je, kikiki
Entry ngan bebudak next lah yer.

Okbai!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...