Monday, May 26, 2014

terjumpa game yang best lah pulok

Nampak tak atas header aku tu ada iklan yang kaler pink?
Itu sebenarnya iklan lactacyd iaitu pembersih miss V  :)

So haritu aku duk bukak blog, sekali tengok iklan yang kaler pink duk menari-nari.
Iklan menda lah ni yer, dah lah kaler pink memang menguji keimanan tau.
So, terus klik. Lepas tu barulah tahu iklan itu rupanya.




Bila klik kat situ, nanti kita kena isi form.
Dorang akan hantar sample free kat kita.
Nanti dah sampai, aku update yer.

So, aku godek-godeklah.
Sekali ada game weh.
Terus layan game.




Boleh tahan best jugok game ni, hihi
Semalam dah main, malam ni main lagi.

Lagi best best sebab ada ranking
Sekarang aku yang ke 21, jauh ketinggalan
Takpe, jangan mudah menyerah kalah, gitewww
Malaysia Boleh! *Semangat kesukanan lah sangat*






Laki aku kata aku main game MARIO hahaha
Sebab memang pesen ala mario pun, dia automatik run tau
Lepas tu kena lalu atas air, kena duk atas kura-kura.
Kena lari dari ikan jawsss.
Lepas tu naik atas awan, memang ala-ala mario lah hihi.


Kita kena kontrol untuk jump ngan break je
Pungut je yang mana sempat.
Aku kemain lagi main, terhuyung hayang badan weh.
Laki aku pun geleng kepala hahaha.

okbai!
Nak sambung layan game.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...