Friday, January 4, 2013

I like peplum


Assalamualaikum

Aku ni bukannya jenis uptodate sangat. Asal sedap pakai sudah. Kata orang jangan jadi sengsara untuk nampak cantik. Betul tak? Dari haritu lagi duk berkenan dengan peplum ni. Tapi macam asyik membizi je nak keluar lagipun malas nak bersesak ngan orang ramai. So, bila sekolah bermula moh ler kita keluar merendek.

Aku pun pergilah rembat selai, RM40 je. Aku suka pakai yang labuh camni. Next week nak gi rembat pulak, hikhik. Aku nak cite tuh je,okbai


20 comments:

  1. Replies
    1. beli kt kdai biasa2 je dear

      Delete
  2. Meme come nik kalu perut ramping po nik.ore de pkai skali jh,tp kes perut xbrapo nk ramping hbis pkat royat preknen.huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramping mn gak teq,bucit jgk,haha

      Delete
  3. Replies
    1. nt beli la 1 utk ur wife,hihi

      Delete
  4. ida tak boleh pakai peplum. ntah pape ntah rupe ida... hahahhaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ada plak camtuh.ne tahu pas pakai nmpk santek

      Delete
  5. cikji comey la berpeplum sbb dio ayu mayu gitu. ;)

    ReplyDelete
  6. Cantik! teringin nak pakai tapi saya domok. jadi macam tak sesuai jer..tapi nak beli gak. mcm mana tu? huhu

    ReplyDelete
  7. Wahh, cantik. Teringin jugak nak satu. huhu

    ReplyDelete
  8. jaa pun minat nak pakai peplum ni, tp x beli2 lagi..sbb risau kot x cantik bila duk kat tubuh jaa yg keringssss nih...huwaa...

    ReplyDelete
  9. chantekkk!! dh macam model tgok..heee :)

    ReplyDelete
  10. feewiit pelum nah dia
    kak is mcm tak berkenan lagi walau tgk org pkai cntk je
    kita boncitla awak.kahkahkah

    ReplyDelete
  11. comel la siss. sis dok ane ?
    klu kat kL murah jer. kat ts tuu..
    dh bley dpt dlm 20/30 hengget jer.. heheh

    ReplyDelete
  12. duk kelate dear,ala yer kerr? bestnyaaa!
    masa study dulu klu g TS mesti rambang mata tgk bju ngn shoes. murah2.

    ReplyDelete
  13. SALAM..JOM DAPATKAN PEPLUM PADA HARGA PROMOSI RM40. HARGA ONLINE BIASANYA RM49-RM55 TAU. JUGA HARGA PROMOSI UNTUK SKIRT AND HALFMOON SHAWL.CANTIK2..HAPPY SHOPPING.
    http://heiladies13.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...