Tuesday, January 29, 2013

Kenapa ramai search Arianna bvlgarigirl??

Assalamualaikum

Dari minggu lepas aku dh perasan entry aku beli beg dengan Arianna macam naik je, so aku fikir dah hujung-hujung bulan korang nak usha beg baru lettewww.

Tapi dari hari ke hari macam pelik la pulak, ramai sangattttt yang duk godek entry tuh, aku pun macam pelik lah jugak. Aku ada jugak usha dia punya blog sebelum beli beg, risau jugak nak beli online ni kena selidik betul betul nanti tak pepasal kena tipu ke apa kan. Aku ada jugak baca kisah cinta dia dengan non muslim tuh. Tapi takde la follow up sangat sebab aku lagi suka tengok dia punya recepi, terliur kejap, susah jenis yang suka makan nih kannn??

Sekarang blog dia dah takde, tak tahu la private ke, apa. Dats why la entry aku beli beg baru dengan Arianna pun kena tempias jugak. Susah-susah je korang search, last-last nampak gambar aku tayang beg baru je,hikhik. Eh, dah lama tak bawak beg tuh, besok keluar merendek nak bawa beg tu lah.






Dalam sehari mau nya beratus orang yang duk gugel, huhu.

# Sentiasa la berfikiran positif, bersangka baik, cakap benda yang baik-baik, agar perkara yang kita buat hari-hari tu berfaedah dan memberi faedah kepada orang lain.

okbai.

4 comments:

  1. glemer nya arianna tu.

    cikji sihat? lama tak jenguk jiran yg sorang ni. hihi..

    ReplyDelete
  2. sedap nama tu arianna..... ingat org tadi...rupanya bag...he3

    ReplyDelete
  3. ramai search arianna sebab blogger tu hidup dlm fantasi...byk yg tipu dari yg betul...curi gambar org letak dalam blog sendiri...
    tak pasal2 cikji kena sekali sebab post kuor kat gugel search...=D

    ReplyDelete
  4. baru tau gak..upe dah lama kecoh pasal blog ni...huhu.minat tol ngan story die...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...