Monday, January 14, 2013

Sila tuntut hadiah anda

Assalamualaikum

Hari tu aku ada buat Give Away kan. 3 orang PEMENANG yang terima hadiah dari aku dah pun terima hadiah tu. Minggu lepas lagi aku pos. Ker ada yang tak dapat lagi ?

Masalahnya PEMENANG yang dapat hadiah sponser dari JAAkechik tak contact-contact lagi dia. Kesian dia, selalu update, cikji baru sorang send details, cikji baru 2 orang hantar details. So, untuk PEMENANG sila tuntut hadiah anda bermula 3 hari dari sekarang. Lebih dari tu tak dapatlah den nak nolong eh. Lagipun dah dekat 2 minggu aku publish.

Korang ni, orang nak bagi hadiah free pun takmo eh? Rugi tau. Kalau aku, mensti jadi orang 1st yang send details. Hikhik

okbai.

8 comments:

  1. he3... remy ler tu..... remy tak pakai prepaid.... so camner nak claim..... he3... takpe2...remy kasi kat kenkawan..... nanti remy pm JAA kechik...

    ReplyDelete
  2. mse QF dpt tau QF mnang..dgn excited nye QF p anta details kat JAA kechik..maybe die tak perasan kot..tapi QF dah anta kat blog dia.. =)

    ReplyDelete
  3. korang.. gi tuntut adiah cepat2 tau !!

    ReplyDelete
  4. bak sini lah hadiah topup tu. hehe

    ReplyDelete
  5. bagi kat saya larh. haha :p

    ReplyDelete
  6. saya dah dapat hadiah dari akak hari tu :) suka sangat. Terima kasih kak :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...