Friday, August 30, 2013

rezeki semalam


Assalamualaikum




nasi kukus Zaeman tapi aku aku makan sikit, lupa nak gtau nak kuah nak sikit.
nasib baik ada laki sebagai penyelamat, tolong habiskan.

Demok aku cakap sedap tapi bagi aku ayam goreng dia biasa2 je, tak leh lawan nasi kukus Abe Mie Lundang lagi.
yap tu memang gred AAAAA lah!



neskepi beng kawkaw





Malam tu plok, akak kedai sebelah bagi nasi kerabu. Hah, camne? perut dah kenyang tapi sebab semalam tido lewat, memasing duk ngadap laptop, aku pun tibai makan nasi kerabu ni kul 12 lebih. Lepas tu barulah boleh tido dengan lena :)

Boleh klik sini ---> untuk tahu lebih lanjut pasal digi internet. Aku pun bodband digi jugekkk.

2 comments:

  1. oh cikji. u make me hungrehhhh!!

    hai hai. selamat berkenalan. do follow me back kalau sudi :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...