Tuesday, November 26, 2013

Alhamdulillah rejeki, tq Nuffnang!


Semalam duk men tenet lepas tu ketingggg inbox masuk. Terus check email. Rasa macam tak percaya je dapat peluang untuk buat Sponser Post ni. Lepas baca baca lagi walaupun omputih tak berapa nak cerah kekeke.

Haritu kan aku ada submit untuk Resipi tu kan Karamel Beryogurt, walhal  dia bukan nak resepi tapi just nak link blog kita je, nanti kalau terpilih baru dia akan email kita balik. Tapi disebabkan tak berapa paham bahasa omputih plus malas nak gugel + baca tak habis, gitulah jadinya. Tapi takpe, bukan aku jer yang submit resepi tapi ramai lagi blogger lain kan kan kan. Baik ngaku cepat hihi.

So lepas submit resepi tu, Nuffnang cakap kalau terpilih dia akan inform paling awal 19hb Nov. So, aku bajet memang aku tak dapatlah kot. 

Tapi alhamdulillah aku terpilih untuk run sponser post ni. Bayaran dia boleh tahan jugak ek $$$ hihi.






Okbai. Masih terpikir-pikir lagi nak create resepi apa yer? Hmmm

7 comments:

  1. wau bestnye.. gud luck ye buat resepi tu nanti..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...cikji,

    tahniah k... moga sukses selalu..dlam berblog.

    mselim3

    ReplyDelete
  3. Tahniahhhh.. bestla masyuk lepasni :)

    ReplyDelete
  4. wahhh besttnya..
    masyukkkk lah nanti kan..hehe

    ReplyDelete
  5. cik rase cik ade dapat..tp email dah tak boleh bukak...lupe passwrd..

    ReplyDelete
  6. wah dapat erk?mcm mana buat hari tu?huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...