Friday, November 29, 2013

Ringankan tangan



Kalau korang buka acc NUFFNANG kalau akan nampak seketul iklan untuk Typhoon Haiyan Relief. Kalau korang rasa terdetik hati nak derma untuk mangsa taufan Haiyan tu, korang boleh klik situ. Seketul yang bulat tu ker, yang patsegi ker, memana pun boleh.

 Orang cakap, kalau kita terlintas nak buat perkara baik, kita kena buat terus, jangan tangguh-tangguh. Aku lebih percaya kalau derma direct dari Nuffnang camnih dari bapak indon, bakap pakistan, tak pun bapak melayu yang berserban yang berkopiah bagai. 

Aku jenis susah sikit nak percaya, bukan kedekut tapi sebab kebanyakkan tipu je. Kalau yang jenis tak cukup sifat tu lain lah, dah terang-terang dorang tak sempurna seperti kita, haruslah kita tolong setakat mana yang mampu. Kekadang sebak jugak hati ni tengok penderitaan dorang T___T





Just isikan nama dengan amount korang.

 Kalau dalam acc Nuffnang ada secoet, dermalah secoet, kalau ada  2 3 4 coet, dermalah 2 3 4 coet. 

Lepas klik donate, nanti akan terpampang Thank you... yang tulisan paling atas sekali, yang berwarna hijau tu. Haaa, mudahkan?
Kalau macam aku, duit tu ditolak dari duit sponser post. Kalau masa tu korang dah cashout duit dari sponser post, dorang akan tolak duit dari CPUV. .

Okbai, selamat menderma.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...